dimecres, 27 de febrer del 2008

El llibre encantat

La meva història comença així. Un dia de cada dia, a les deu del vespre jo trec a passejar el meu gos. Tot passejant pel carrer al terra, veig un llibre molt extrany. Era un llibre gruixut, la portada era vermella i no tenia títol. El vaig agafar i el vaig obrir, de dins sortia una música molt dolça. Me'l vaig endur a casa, el vaig deixar dins de l'armari i me'n vaig anar a dormir. L'endemà era dissabte, i no havia d'anar a l'escola així que em vaig aixecar molt tard, i vaig obrir l'armari i el llibre havia desaperegut. Vaig engegar la televisió i a les notícies deien.....S'ha perdut un llibre molt perillòs, molt gruixut, amb la tapa vermella i sense títol. Jo espantada em vaig ficar a trobar-lo per tota la casa fins que el vaig trobar, era a les golfes. Molt a poca poc em vaig anar acostant, de cop la porta es va tancar, estava molt espantada, al cap d'una estona els llums trambé es van apagar, tenia algú al darrera, no veia res ni tan sols el llibre que era molt gran. Tot va quedar en silenci i es va començar a sentir la dolça musica del llibre...Vaig fer un salt del llit i vaig caure al terra, tot havia estat un somni. I vigileu amb els llibres que us trobeu, mai se sap el que pot passar.
Laia C. 6èB